Plata în numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la unul din magazinele Dalila Interior. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curier, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.
Plata folosind cardul la ridicarea produselor din magazinele Dalila Interior
La ridicarea produselor de la unul din magazinele Dalila Interior, se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa și MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.
Atenție!
În cazul în care cardul nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plății, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului și să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie sa corespundă cu cea de pe card și cu cea de pe actul de identitate.
Plata online folosind cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, Dalila Interior folosește platforma Viva Wallet. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumneavoastra (în funcție de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Pentru detalii accesați www.vivawallet.com
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei MobilPay. Dalila Interior nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Nume firma: Dalila Interior Concept SRL
Cont lei deschis la Banca Transilvania: RO76BTRL04701202A17752XX
Cont lei deschis la Trezorerie: RO26TREZ7025069XXX018197
Cod unic inregistrare: RO29539489
Nume firma: Dalila Interior Concept SRL
Nr. Ordine la Registrul Comertului: J40/284/2012
Ordin de plată
Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de Dalila Interior, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări.
Livrarea marfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos, a proformei emise.
În cazul persoanelor juridice pentru a intra în posesia coletului trebuie să prezinte ștampila firmei sau o împuternicire semnată.
Livrarea și transportul produselor
Livrarea produselor comandate se face într-un interval cuprins între 2 zile lucratoare și 8 săptămâni, în funcție de materialul comandat.
Livrarea produselor se poate face fie prin serviciul de curierat, fie prin prezentarea la unul din magazinele noastre.
Pentru comenzi mai mari de 300 lei, transportul este suportat de vânzător.
Nu există valoare minimă obligatorie pentru comenzi.
Cantitatea minima comandata pentru produsele care nu se afla pe stoc si necesita comanda de la producator, este de 1 metru liniar (pentru materiale textile si sisteme de prindere).
În situaţia în care Dalila Interior (perdeleonline.ro) nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.
Timpul de livrare
Perioada standard pentru livrare este de 2-5 zile lucratoare pentru produsele care se afla pe stoc in magazinele noastre si de maxim 8 saptamani pentru produsele care nu se afla pe stoc si necesita comanda la producator. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de Dalila Interior (perdeleonline.ro), în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.
Fac excepţie de la perioada standard de livrare cupoanele de cadou comandate, care vor fi livrate prin e-mail instant, în urma finalizării procesului de confirmare a comenzii.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Folosirea de către client a unui cupon de cadouri pentru achiziţionarea bunurilor, se va regăsi în mod corespunzător în cadrul facturii.
Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii Dalila Interior (perdeleonline.ro) vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de Dalila Interior (perdeleonline.ro), clientul poate contacta Dalila Interior (perdeleonline.ro) prin e-mail la adresa office@perdeleonline.ro.
Transportul, ambalarea si termenii de plată
Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este 30 lei. Exceptie fac adresele care se afla in afara sediilor Fan Courier pentru care se solicita plata kilometrilor suplimentari in functie de distanta. Pentru aceasta, taxa este de 2 lei / kilometru suplimentar (de la sediul Fan Courier cel mai apropiat de adresa). Pentru comenzi mai mari de 300 lei, transportul este gratuit si intra in sarcina vanzatorului. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.
Dalila Interior (perdeleonline.ro) păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de Dalila Interior (perdeleonline.ro) vor fi achitate de cumpărător.
În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin Mobil Pay. Dalila Interior nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.
De asemenea, în cazul plăţilor online, Dalila Interior (perdeleonline.ro) nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.
Modalităţi de livrare
Livrare se face prin Fan Courier.
Schimbul de colete
Costul schimbului de colete din vina clientului este de 30 de lei.
Acceseaza acest link si completeaza datele necesare schimbului/returului https://perdeleonline.ro/index.php/formular-de-retur/
Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor.
Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile legate de transport prin curier rapid in valoare de 30 lei.
Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa accesati acest link si sa va completati datele: https://perdeleonline.ro/index.php/formular-de-retur/ urmand ca noi in urma solicitarii sa trimitem curierul sa preia coletul sau daca se doreste a se schimba produsul cu un alt produs, schimbul se va face in momentul cand soseste coletul cu produsul la schimb.
Nu acceptam colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana sau orice alt curier, acestea vor fi refuzate. Returul se inregistreaza pe site si se asteapta ridicarea coletului de catre curierul nostru.
Veti primi toate detaliile pe e-mail. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa completeze contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia in cadrul contului sau.
Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare a Dalila Interior pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de catre Dalila Interior.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.
Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs sau schimbul sau.
Pentru produsele personalizate (perdele, draperii si accesorii confectionate la dimensiunile solicitate de catre client, precum si sisteme de prindere taiate la dimensiuni sau curbate dupa unghiuri solcitate de catre client), nu se poate face retur.
Clientii pot renunta la o comanda ale caror produse nu se afla pe stoc si au nevoie de un termen de livrare de maxim 8 saptamani de la producator, in maxim 48 ore de la lansarea comenzii. Dupa aceasta data, anularea comenzii nu mai este posibila, comenzile fiind deja personalizate la dimensiunile indicate de cumparator.
Conform OUG nr. 34/2014, Dalila Interior (perdeleonline.ro) isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: